موبایلراهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل (شهریور ۱۴۰۲)

در این راهنمای خرید گوشی موبایل قصد داریم بهترین گوشی موبایل بازار در بازه‌های قیمتی مختلف و کاربردهای متنوع را به شما معرفی کنیم.

با توجه به رشد بسیار سریع تکنولوژی و سرعت تولید گوشی‌های هوشمند جدید، این دستگاه به بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. بعلاوه از آن‌جایی که طی سال‌های اخیر شاهد رشد بیش‌ازحد و کنترل نشدنی قیمت گوشی‌های موبایل در بازار ایران بودیم و این دستگاه نسبتا به کالایی لوکس تبدیل شده است، باید نسبت به گذشته هنگام خرید آن وسواس بیش‌تری به خرج دهیم تا بتوانیم نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم یک گوشی با بیش‌ترین امکانات ممکن را خریداری نماییم.

در ادامه قصد داریم به معرفی گوشی‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف بپردازیم تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین دستگاه ممکن را خریداری کنید.

توجه: با توجه به نوسانات شدید و تغییرات لحظه‌ای قیمت ارز، ممکن است قیمت‌ها هنگام خرید با زمان ویرایش این راهنمای خرید کمی تفاوت داشته باشند.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=”100%”]

فهرست مطالب

[/box]


بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان

جالب است بدانید در این بازه قیمتی هنوز هم می توانید از برندهای مطرحی همچون سامسونگ و شیائومی دستگاهی تهیه کنید که پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد.

گلکسی A04 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A04

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۰۴ بهترین و جذاب‌ترین گزینه برای رنج ۴ میلیون تومان است. این گوشی در آگوست ۲۰۲۲ با اندروید ۱۲ وارد بازار شد تا افرادی که بودجه زیادی برای خرید گوشی ندارند، بتوانند این محصول زیبا و جذاب را خریداری کنند.
شرکت سامسونگ نمایشگر ۶.۵ اینچ از نوع PLC LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و ۲۷۰ پیکسل در اینچ را برای گوشی گلکسی A04 در نظر گرفته است تا با کیفیت نسبتا بالایی کارهای خود را انجام دهید.

این مدل از گوشی‌های سامسونگ با استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای پردازش کارهای مختلف را انجام خواهد داد. ازانجایی‌که این پردازنده قوی نیست، فقط می‌توانید کارهای روزمره و عادی را با آن انجام دهید.

گوشی سامسونگ گلکسی ۰۴ با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگ به همراه رم ۳، ۴، ۶ و ۸ گیگ به بازا عرضه شد تا بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی به درگاه کارت حافظه مجهز شده تا حافظه آن را ارتقا دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی ای ۰۴ این است که از دوربین دوگانه واید ۵۰ مگاپیکسل و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل به شما امکان ثبت عکس‌های سلفی را خواد داد. لازم به ذکر است که Samsung Galaxy A04 از باتری بسیار عالی ۵ هزار میلی‌آمپر بهره می‌برد تا با یک‌بار شارژ، بتوانید مدت زیادی از گوشی استفاده کنید.

خرید اینترنتی سامسونگ گلکسی A04

ردمی 10A شیائومی

شیائومی 10A

این دستگاه با برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قادر است تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد پاسخگوی نیازهای شما باشد. علاوه‌براین با برخورداری از یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۶٫۵۳ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه فیلمبرداری 1080p، گزینه‌ای مناسب برای عکس‌برداری، فیلم‌برداری و همچنین تماشای فیلم‌های سینمایی در این بازه قیمتی خواهد بود.

لازم به ذکر است بهره‌مندی ردمی 10A از سنسور اثر انگشت، این مدل را از سایر دستگاه‌های این رنج قیمت متمایز می‌کند.

از معایب این مدل شیائومی می‌توان به استفاده از پورت microUSB برای شارژ و نرم افزار اندروید ۱۱ بعنوان سیستم عامل زمان خرید اشاره کرد. البته این گوشی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ و۱۳ را دریافت خواهد کرد. درنظر داشته باشید که پوسته پیشفرض این مدل نسخه MIUI ۱۲.۵ خواهد بود.

 خرید اینترنتی ردمی 10A شیائومی نسخه ۴/۶۴ گیگابایت


بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

اگر بودجه شما در حد 5 میلیون تومان است، می‌توانید شیائومی 10 سی را در اولویت قرار داده و برای مدل جایگزین گلکسی ای 03 را انتخاب کنید.

ردمی 10C شیائومی

ردمی 10C شیائومی

گوشی شیائومی ردمی 10C را در واقع می‌توان نسخه‌ای قوی‌تر از ردمی 10A به‌شمار آورد که با بهره‌مندی از تراشه قدرتمندتر از کمپانی کوالکام، قادر است رقبای خود در همین بازه قیمتی را به چالش بکشد.

گوشی ردمی 10C برای پردازش‌های خود از یک تراشه ۶ نانومتری ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت می‌گیرد کهبا توجه به قدرت مناسبی که دارد به‌راحتی از پس تمامی کارهای روزمره اعم از وب‌گردی، اجرای برنامه‌های متداول، پیام‌رسان و حتی بازی‌های سبک برمی‌آید. این گوشی همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به کاربران عرضه می‌شود.

خبر خوب این است که شیائومی در این مدل استفاده از microUSB برای شارژ دستگاه را کنار گذاشته و به‌استفاده از USB-C که امروزه استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند بسیار موسوم‌تر است، استفاده کرده است.

خرید اینترنتی ردمی 10C شیائومی نسخه ۴/۶۴ گیگابایت

مدل جایگزین: گلکسی A03 سامسونگ

مدل جایگزین گلکسی A03 سامسونگ

یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های بازار که توسط سامسونگ تولید شده است و با وجود قیمت پایینی که دارد قادر است با گوشی‌های گران قیمت‌تری همچون A13 رقابت کند، گلکسی A03 نام دارد.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط یک تراشه Unisoc T606 تامین می‌شود که می‌تواند با تراشه اگزینوس ۸۵۰ برابری کرده و حتی قدرت بالاتری را نسبت به این تراشه ارائه دهد.

درحال حاضر این گوشی با رم ۳ گیگابایت و به‌همراه حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت با قیمتی حدود ۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. گلکسی A03 که از ویژگی‌های شاخصی همچون نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع PLS LCD، دوربین اصلی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این دستگاه از باتری قدرتمندی بهره می‌برد و از این رو می‌توانید با خیالی آسوده با یک‌بار شارژ انتظار کارکرد مداوم تا حداقل یک‌روزکاری پرمشغله را داشته باشید.

پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵٫۰ و وای‌فای پرسرعت 802.11ac از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه خوش قیمت کره‌ای‌ها به‌شمار می‌رود. تنها نکته منفی درباره این مدل را می‌توان استفاده از پورت microUSB برای شارژ دانست که برای یک گوشی در سال ۲۰۲۲ شاید کمی قدیمی به‌نظر برسد.


قیمت بهترین گوشی تا ۶ میلیون

در رنج ۶ میلیون تومان یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ در دسترس است که شما می‌توانید آن را خریداری کنید. در ادامه این گوشی را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

گلکسی A14 سامسونگ

گلکسی A14

گلکسی A14 یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که با تازگی به بازار عرضه شده و توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. به این ترتیب اگر در این بازه قیمتی به دنبال به روزترین گوشی ممکن هستید، این گوشی می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. این دستگاه از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5، یعنی آخرین نرم افزار موجود برخوردار است.

برای پردازش‌های این گوشی از یک تراشه Helio G80 مدیاتک استفاده شده است که نسبت به اگزینوس ۸۵۰ از سرعت بهتری برخوردار است و می‌تواند به خوبی از پس اجرای برنامه‌های روزمره بر بیاید.

این دستگاه از یک نمایشگر PLS LCD با وضوح FHD برخوردار است که از کیفیت نسبتا قابل قبولی برخوردار است و می‌تواند در این بازه قیمتی کیفیت رضایت بخشی را ارائه کند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی A14 که ارزش اشاره کردن را دارد می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که جعبه گلکسی A14 سامسونگ نیز مانند سایر گوشی‌های جدید این برند کره‌ای با شارژر و آداپتور همراه نیست.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی A14 


بهترین گوشی موبایل تا ۸ میلیون

اگر بتوانید بودجه خود را تا ۸ میلیون تومان افزایش دهید، یکی از گوشی‌های محبوب برند سامسونگ دراختیارتان قرار خواهید گرفت.

گلکسی A23 سامسونگ

گوشی Galaxy A23 سامسونگ

از گوشی‌های سامسونگ که در این بازه قیمتی ارزش خرید بالایی دارند نیز می‌توان به گلکسی A23 اشاره کرد. دستگاهی که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شد و از ویژگی‌های سخت‌افزاری قدرتمندی که بعضا در دستگاه‌های بالارده شاهد آن‌ها هستیم بهره می‌برد.

این گوشی برای صفحه نمایش خود از یک نمایشگر ۶.۶ اینچ از نوع PLS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD+ استفاده می‌کند. مغز متفکر این گوشی نیز توسط یک تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تامین می‌شود که قادر است از پس پردازش‌های زیادی بر بیاید. این ویژگی‌ها

برای دوربین اصلی این دستگاه از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است که از فوکوس خودکار تشخیص فازی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز بهره می‌برد.

تمامی این ویژگی‌های در کنار هم این میان‌رده کره‌ای‌ها را تبدیل به یکی از گرینه‌های برتر درمیان دیگر گوشی‌های هوشمند ۹ میلیون تومانی تبدیل می‌کند.

گلکسی A23 سامسونگ از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با استفاده از شارژ سریع ۲۵ واتی در مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. شما می‌توانید این میان‌رده خوش‌قیمت سامسونگ را از گوشی پلازا و از طریق لینک زیر خریداری نمایید.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی A23 


بهترین گوشی موبایل تا ۹ میلیون تومان

با افزایش بودجه خود به 9 میلیون تومان، یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ و موتورولا در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در ادامه این گوشی‌ها را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

گلکسی A24 سامسونگ

گوشی گلکسی A24 سامسونگ

گوشی گلکسی ای ۲۴ سامسونگ یکی از جدیدترین محصولات این برند است که در سال ۲۰۲۳ با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ وارد بازار شد. این گوشی با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED، رزولوشن 1080 در ۲۳۴۰ پیکسل، ۳۹۶ پیکسل بر اینچ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز صفحه‌نمایش بسیار باکیفیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

گوشی سامسونگ گلکسی A24 با استفاده از تراشه MediaTek MT8781 Helio G99 پردازش تصاویر و فیلم‌ها را انجام خواد داد. ازآنجایی‌که قدرت این تراشه زیاد نیست، برای انجام کارهای سنگین مانند گیم مناسب نیست. لازم به ذکر است که این مدل از گوشی‌های سامسونگ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کنار رم ۴، ۶ و ۸ گیگ ارائه شده تا بر اساس نیاز خود بهترین گزین را انتخاب کنید. طبیعتا گوشی‌هایی که حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم 8 گیگ دارند؛ از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

یکی از مزیت‌های بسیار عالی گوشی ای ۲۴ سامسونگ این است که دوربین آن از ماژول سه‌گانه واید ۵0 مگاپیکسل، اولترا واید ۵ مگاپیکسل و ماکرو ۲ مگاپیکسل تشکیل شده است. همچنین وجود دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل، شرایط خوبی را برای انواع مدل‌های عکاسی فراهم کرده است.

نکته دیگری که باید درباره Samsung Galaxy A24 4G باید بدانید این است که باتری آن از نوع لیتیوم پلیمری ۵ هزار میلی‌آمپر است. این باتری برای مدت‌زمان زیادی شارژ نگه داشته و با استفاده از شارژر ۲۵ وات، خیلی سریع شارژ می‌شود.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی A24

مدل جایگزین: موتو G72 موتورولا

مدل جایگزین: موتورولا موتو G72

موتورولا موتو G72 یکی از محبوب‌ترین و بهترین میان‌رده‌های تولید شده توسط این کمپانی است که بدون اغراق قادر است عملکردی در حد دستگاه‌های پرچمدار را ارائه دهد.

این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

دوربین‌های این دستگاه را سه دوربین شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل تشکیل می‌دهند که در نور روز و شب قادر هستند تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت برسانند.

قدرت پردازشی این گوشی توسط یک تراشه مدیاتک هلیو G99 تامین می‌شود. این تراشه از قدرت بالایی برای اجرای برنامه‌های کاربردی روزمره و حتی برخی بازی‌های سنگین برخوردار است و می‌توانید انتظار عملکرد رضایت بخشی را از آن داشته باشید.

توان این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر است تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد پاسخگوی کارهای شما باشد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه که آن را متمایز می‌کند تجربه اندروید خالص آن است. تمامی این ویژگی‌ها موتورولا موتو G72 را به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در این بازه قیمتی تبدیل می‌کند.


بهترین گوشی موبایل تا ۱۵ میلیون

درصورتی‌که توانایی پرداخت ۱۵ میلیون تومان را دارید، دو مدل از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در دسترس شما قار می‌گیرد. بدونشک خرید این گوشی‌های باکیفیت به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص، رضایت شما را جلب خواهند کرد.

گلکسی A54 سامسونگ

گوشی گلکسی A54 سامسونگ

گوشی گلکسی A54 نیز یکی دیگر از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ است که از طراحی مشابه با S23 برخوردار بوده و از فریم پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. هم‌چنین از نظر ترکیب رنگ نیز در این دستگاه از رنگ‌های بسیار زیبایی استفاده شده است.

در پنل جلویی این گوشی شاهد استفاده از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم ۴۰۳ پیکسل بر اینچ هستیم که از کیفیت رضایت بخشی برخوردار است.

برای پردازش‌های آن نیز از یک تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 استفاده شده است که قادر است از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های نسبتا سنگین نیز به خوبی برآمده عملکرد خوبی در این زمینه از خود نشان دهد. این دستگاه در دو ظرفیت رم ۶ و ۸ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

در پنل پشتی دستگاه شاهد استفاده از ۳ دوربین شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. برای دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که می‌تواند بعنوان یک نقطه قوت در نظر گرفته شود.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۵ وات و اندروید ۱۳ (آخرین ورژن اندروید در زمان ویرایش این راهنمای خرید) اشاره کرد.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی A54 5G

مدل جایگزین: گلکسی A34 سامسونگ

گوشی گلکسی A34 سامسونگ

یکی از جدیدترین میان‌رده‌های معرفی شده توسط سامسونگ گلکسی A34 است که به دلیل بهره‌مندی از طراحی مشابه گلکسی S23 و فریم پشتی از جنس شیشه، قادر است تجربه‌ای متفاوت را از یک دستگاه میان‌رده برای شما رقم بزند.

در پنل جلویی این دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۳۹۰ پیکسل بر اینچ و محافظت گوریلا گلس ۵ هستیم.

برای پردازش‌های این گوشی از یک تراشه مدیاتک Dimensity 1080 هشت هشته‌ای ۶ نانومتری استفاده شده است که می‌تواند در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 و رم ۸ گیگابایتی به خوبی از پس اجرای تمامی برنامه‌های کاربردی روزمره و حتی اجرای تعداد زیادی از بازی‌های محبوب بر بیاید.

در پنل پشتی این میان رده شاهد ۳ دوربین شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی هستیم.

از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۳ اشاره کرد. با توجه به این که باتری این دستگاه از توان بالایی برخوردار است، قادر است تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد از پس نیازهای روزمره شما بر بیاید.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی A34 5G


بهترین گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون

اگر بتواند بودجه خرید بهترین گوشی مویایل را به محدوده ۲۰ میلیون تومان برسانید، امکان خرید گوشی‌های شیائومی ۱۲ و گلکسی اف ۲۱ اف ای را خواهید داشت.

شیائومی ۱۲

شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی ۱۲ یکی از گوشی‌های بسیار با کیفیت تولید شده توسط این کمپانی چینی است که برخورداری از مشخصات فنی بسیار خوب آن باعث شده است تا در مقایسه با گوشی‌های هم رده خود ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.

این دستگاه از یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی آمولد +HDR10 با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. درصد صفحه نمایش به بدنه نیز ۸۹.۲ درصد است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای تماشای فیلم و سریال تبدیل می‌کند.

در پنل پشتی دستگاه شاهد دوربین‌های سه گانه شامل یک لنز اصلی واید ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۵ مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو هستیم. بعلاوه این دستگاه قادر است فیلم‌هایی با کیفیت 8k با سرعت 24 فریم بر ثانیه را نیز به ثبت برساند.

مغز متفکر شیائومی ۱۲ را یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های کمپانی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل ۱ تشکیل می‌دهد و این موضوع سبب شده است تا به‌راحتی از پس بازی‌های سنگینی مثل Call of Duty موبایل و آسفالت 9 بربیاید. این دستگاه در دو رم ۸ و ۱۲ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک گوشی پرچمدار را به هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر خریداری کنند انتخاب بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی ۱۲ نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت

مدل جایگزین: گلکسی S21 FE سامسونگ

گلکسی S21 FE

گوشی گلکسی S21 FE یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که می‌خواهند یک گوشی پرچمدار را با قیمت میان‌رده تهیه کنند.

در گوشی گلکسی S21 FE از یک صفحه نمایش داینامیک آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی ۴۱۱ استفاده شده است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کرده و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. این دستگاه امکان مشاهده محتوای HDR10+ را نیز پشتیبانی می‌کند.

تراشه پردازنده مدلی از این دستگاه که در ایران به کاربران ارائ می‌شود، یک تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰ است که از قدرت مناسبی برای اجرای برنامه‌های روزمره و بسیاری از بازی‌های سنگین برخوردار است. این دستگاه در دو طرفیت رو ۶ و ۸ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی S21 FE، برای دوربین همانند هم نسل‌های پرچمدار خود از ۳ دوربین بهره می‌برد. دوربین این گوشی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض ( اولترا واید ) و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو برخوردار است که لنزهای اصلی و تله فوتو دارای لرزش گیر اپتیکال هستند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات و پشتیبانی از شارژ وایرلس ۱۵ وات و هم‌چنین برخورداری از استاندارد IP68 اشاره کرد. به طور کلی با توجه به قدرت این گوشی و قیمت رقابتی آن نسبت به سری‌های پرچمدار هم‌نسل آن، ار ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G


بهترین گوشی موبایل تا ۳۰ میلیون

اگر توان پرداخت ۳۰ میلیون تومان را برای خرید بهترین گوشی موبایل دارید، دو عدد از گوشی‌های بسیار عالی شیائومی در دسترس خواهند بود.

شیائومی ۱۲ پرو

گوشی شیائومی 12 پرو

شیائومی ۱۲ پرو یکی از محبوب‌ترین پرچمداران برند شیائومی است که می‌تواند تقریبا تمامی انتظاراتی که از یک دستگاه پرچمدار دارید را برآورده مند.

این پرچمدار از یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی LPTO AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. در واقع پس از سامسونگ، این گوشی یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌ها را در میان گوشی‌های اندرویدی دارد.

قدرت پردازشی شیائومی ۱۲ پرو توسط یک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تامین می‌شود. این دستگاه با دو ظرفیت رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به کاربران ارائه می‌شود. با توجه به پردازنده قدرتمند به کار رفته در این دستگاه تقریبا هیچ کاری نیست که نتوانید با استفاده از آن انجام دهید.

این دستگاه در بخش دوربین نیز عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است. در پنل پشتی شاهد ۳ دوربین شامل لنزهای واید، اولتراواید و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی هستیم. برای دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۱۲۰ وات و برخورداری از اسپیکر‌های تیون شده توسط Harman Kardon اشاره کرد. تمام این موارد دست به دست هم داده و شیائومی ۱۲ پرو را به یکی از قدرتمندترین پرچمدارهای بازار با قیمتی رقابتی تبدیل کرده است.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی ۱۲ پرو نسخه ۱۲/۱۲۸ گیگابایت

مدل جایگزین: شیائومی 12T

شیائومی 12T

گوشی شیائومی 12T در واقع بعنوان یک جایگزین برای شیائومی 11T ارائه می‌شود. در پنل جلویی این گوشی شاهد اسفاده از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل، تراکم ۴۴۶ پیکسل بر اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و کیفیت HDR10+ هستیم.

شیائومی 12T برای قدرت پردازشی خود به یک تراشه ۸ هسته‌ای مدیاتک Dimensity 8100-Ultra در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 مجهز شده است که در کنار رم ۸ گیگابایتی برای اجرای برنامه‌های کاربردی و بازی‌های محبوب از عملکرد مناسبی برخوردار است.

در پنل پشتی دستگاه دوربین‌های سه گانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. برای دوربین سلفی نیز از یک لنز واید ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با توان شارژ ۱۲۰ وات اشاره کرد.


بهترین گوشی موبایل تا ۳۵ میلیون

بدون شک هرچه بودجه خرید بهترین گوشی موبایل بیشتر باشد، گوشی‌های بهتری در دسترستان قرار خواهد گرفت. اگر بتوانید بودجه خود را به ۳۵ میلیون برسانید، توان خرید گوشی‌های زیر را خواهید داشت.

آیفون ۱۳

آیفون 13

آیفون ۱۳ از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی Super Retina XDR OLED بهره می‌برد که از جزئیات و کیفیت رنگ فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار مناسبی باشد.

نکته مثبت دیگر این سری از گوشی‌های اپل استفاده از باتری 3240 میلی آمپر ساعتی است که در استفاده معمولی رو به سنگین قادر است تا یک روز شارژ را به خوبی تامین کند.

سرعت شارژ این دستگاه هم بسیار بهبود یافته و اکنون با شارژر ۲۰ واتی می‌توانید گوشی خود را در مدت زمان حدود ۸۰ دقیقه شارژ کنید.

آیفون ۱۳ معمولی در بخش دوربین از دو دوربین واید و اولترا واید با لنز ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برد که به لطف پردازنده جدید این گوشی قادر هستند عکس‌های بسیار با کیفیت و با جزئیات بالایی را به ثبت برساند.

برای قدرت پردازشی این گوشی از تراشه جدید A15 اپل در کنار ۴ گیگابایت رم استفاده شده است که می‌تواند به خوبی از پس برنامه و بازی‌های مختلف بر آمده و بازی‌های سنگین را بسیار روان و بدون هیچ مشکلی اجرا کند.

خرید اینترنتی گوشی آیفون ۱۳

انتخاب جایگزین: گوگل پیکسل ۷

گوگل پیکسل ۷

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه‌ای به برندهای مطرح بازار مانند سامسونگ و شیائومی ندارید، شاید بد نباشد به یکی از جدیدترین پرچمداران گوگل، یعنی پیکسل ۷ هم نگاهی داشته باشید.

برای صفحه نمایش پیکسل ۷ از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده شده است. هم‌چنین توان پردازشی این گوشی توسط تراشه بهبود یافته گوگل تنسور G2 تامین می‌شود که ترکیب آن با ۱۲ گیگابایت رم و نرم افزار ش هوش مصنوعی منحصر به فرد گوگل می‌تواند تجربه متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد.

در بخش دوربین نیز شاهد استفاده از دو دوربین شامل یک لنز واید ۵۰ و یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل هستیم. توان این دستگاه هم توسط یک باتری ۴۴۵۵ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۳۰ وات تامین می‌شود. اگر از طرفداران گوشی‌های پیکسل گوگل هستید، این دستگاه می‌تواند در این بازه قیمتی انتخاب خوبی برایتان باشد.


بهترین گوشی موبایل تا ۴۰ میلیون

درصورتی‌که توان پرداخت ۴۰ میلیون برای خرید بهترین گوشی موبایل را دارید، می‌توانید وان پلاس ۱۱ و شیائومی ۱۲ تی پرو را در اولویت قرار دهید.

وان پلاس ۱۱

خرید گوشی وان پلاس بالای ۴۰ میلیون تومان

یکی دیگر از پرچمدارانی که می‌توانید در این بازه قیمتی خریداری کنید متعلق به برند وان پلاس است.

وان پلاس ۱۱ به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO3 Fluid AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۱۶ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. هم‌چنین برای پردازنده این دستگاه از قدرتمندترین پردازنده‌ی حال حاضر گوشی‌های اندرویدی، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده است.

این دستگاه با ۳ ظرفیت رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت ارائه می‌شو. برای این که بتوانید بهترین عملکرد این دستگاه را مشاهده کنید بهتر است نسخه دارای رم ۱۶ گیگابایتی را تهیه نمایید.

دوربین‌های به کار رفته در این دستگاه نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. در پنل پشتی دستگاه شاهد یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید ۴۸ و یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی هستیم.

از دیگر ویزگی‌های اصلی این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با توان شارژ سریع ۱۰۰ وات، حسگر اثر انگشت و اندروید ۱۳ اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌ها وان پلاس را به یکی از پرچمداران محبوب تبدیل کرده است.

مدل جایگزین: شیائومی 12T پرو

شیائومی 12T پرو

پنل پشتی شیائومی 12T پرو شباهت زیادی با شیائومی ۱۲ دارد و از نظر صفحه نمایش نیز بسیار شبیه به مدل پیشین خود یعنی 12T است و از کیفیت بسیار رضایت بخشی برخوردار است.

قدرت پردازشی این گوشی را یک تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با فناوری TSMC تشکیل داده است که پس از اسنپدراگون ۸ نسل ۲، قوی‌ترین پردازنده دنیای اندروید به شمار می‌رود و قادر است از پس اجرای هر برنامه‌ای به خوبی بر بیاید.

این دستگاه در دو ظرفیت رم ۸ و ۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود. در صورتی که قصد اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشید توصیه می‌شود مدل ۱۲ گیگابایتی را خریداری نمایید.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی را می‌توان دوربین اصلی با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در نظر گرفت که از کیفیت بسیار ایده‌آلی برای ثبت تصاویر با کیفیت برخوردار است. برای دوبین سلفی نیز از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. تصاویر به ثبت رسیده توسط دوربین سلفی را می‌توان هم سطح دیگر میان‌رده‌های شیائومی در نظر گرفت.

از دیگر ویزگی‌های اصلی 12T پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۲۰ وات و وای فای ۶ اشاره کرد.

اگر دلتان می‌خواد با هزینه‌ای پایین‌تر تجربه‌ای مشابه استفاده از یک دستگاه پرچمدار را به دست بیاورید، شیائومی 12T می‌تواند همان دستگاهی باشد که به دنبال آن هستید.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی 12T پرو نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت


قیمت گوشی تا ۴۵ میلیون

هنگامی که صحبت از بهترین گوشی موبایل می‌شود؛ حتما باید مدل‌های سری S سامسونگ را در لیست جای داد. اگر بتوانید مبلغ ۴۵ میلیون را بپردازید، گوشی‌های زیر برایتان در دسترس هستند.

گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا اولین مدلی از پرچمداران سری اولترا بود که در آن شاهد استفاده از طراحی مشابه گوشی‌های سری نوت و هم‌چنین استفاده از قلم S Pen بودیم.

سامسونگ در این پرچمدار از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد 2X با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۸۸، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت استفاده می‌کند که توسط یکی از بهترین محافظ‌های صفحه، یعنی گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود.

گلکسی S22 اولترا در دو نسخه با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ و دو ظرفیت رم ۸ و ۱۲ گیگابایت به بازارهای مختلف عرضه شده است. در بازار ایران می‌‌توانید هر دو نسخه پردازنده را پیدا کنید.

یکی از نفاط قوت این گوشی دوربین به کار رفته در آن است. در پنل پشتی شاهد ۴ دوربین شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل، یک لنز تله فوتو و یک لنز پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی این گوشی را نیز یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را می‌توان زوم ۱۰۰ برابری و قابلیت عکاسی در شب بی‌نظیر آن در نظر گرفت.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این پرچمدار می‌توان به اسپیکرهای استریو کوک‌ AKG و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات اشاره کرد. در صورتی که بودجه کافی برای خرید این گوشی را دارید، مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra 5G

مدل جایگزین: گوشی گلکسی S23 سامسونگ

گوشی گلکسی S23

در این بازه قیمتی می‌توانید نسخه استاندارد جدیدترین گوشی از سری پرچمداران سامسونگ، یعنی S23 را تهیه نمایید.

این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از نوع داینامیک آمولد 2X با رزولوشن ۲۳۰۴×۱۰۸۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت برخوردار است که توسط کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس ۲، آخرین محافظ صفحه تولید شده توسط سامسونگ، محافظت می‌شود.

برای پردازنده این دستگاه از بهترین تراشه حال حاضر کوالکام یعنی تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده است. با وجود چنین پردازنده‌ای هیچ برنامه‌ای نیست که قادر به اجرای آن نباشید.

در بخش دوربین‌های این پرچمدار شاهد ۳ دوربین شامل یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. دوربین سلفی این گوشی را نیز یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی می‌توان به باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، استفاده از سنسور اثر انگشت از نوع اولتراسونیک، برخورداری از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی S23 5G


بهترین گوشی موبایل تا ۵۰ میلیون

اگر بتوانید بودجه بهترین گوشی موبایل را تا محدوده ۵۰ میلیون برسانید، می‌توانید پرچم‌دار برند سامسونگ را خریداری کنید. در ادامه این گوشی را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا

از نظر صفحه نمایش، گلکسی S23 اولترا تفاوت بخصوصی با نسل پیشین خود یعنی S22 اولترا ندارد و از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۸۸، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت استفاده می‌کند.

برای مغز متفکر این دستگاه نیز از یک تراشه چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (ارتقا یافته برای سری S23 سامسونگ)، قدرتمندترین پردازنده موجود در میان گوشی‌های اندرویدی استفاده شده است که قادر است عملکرد سخت‌افزاری بسیار بی‌نقصی را از خود به جا گذاشته و به بهترین شکل ممکن از پس اجرای هر برنامه و بازی سنگینی بر بیایدو

یکی از اصلی‌ترین برتری‌های این دستگاه نسبت به نسل پیشین آن را می‌توان دوربین آن در نظر گرفت. سامسونگ برای دوربین اصلی این پرچمدار از یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HP2 با برخورداری از قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری استفاده کرده است. ۳ دوربین دیگر مشابه نسل پیشین هستند. دوربین این دستگاه قادر است تا تصاویری فوق‌العاده با جزئیات بسیار دقیق را به ثبت رسانده و تجربه‌ یک عکاسی بی‌نظیر را برای شما رقم بزند.

باتری به کار رفته در این دستگاه نیز تفاوتی با نسل پیشین ندارد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات استفاده می‌کند.البته باید توجه داشته باشید که با وجود استفاده از باتری یکسان، شارژدهی در این مدل نسبت به نسل قبل بسیار بهبود یافته است.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://gooshiplaza.com/product/samsung-galaxy-s23-ultra-5g-256gb-ram-12gb/” icon=”” target=”true” center=”true” nofollow=”false” sponsored=”false”]خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G [/button]

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra 5G


بهترین گوشی موبایل بالای ۵۰ میلیون

اگر از تمکن مالی بالایی برخوردار بوده و توان پرداخت مبلغ بالای ۵۰ میلیون را دارید؛ بهترین گوشی‌های برند اپل برایتان در دسترس خواهند بود. بهترین و جدیدترین گوشی شرکت اپل، آیفون ۱۴ پرومکس است، اما به دلیل عدم ریجستر آن در ایران، نمی‌توان خرید آن را توصیه کرد. برای رنج بالای ۵۰ میلیون، گوشی‌های زیر بهترین انتخاب ممکن هستند.

آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرومکس از طراحی خوب و بدنه بسیار با کیفیتی برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی با برخورداری از نمایشگر ۶.۷ اینچی با پنل Super Retina XDR OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار به شمار می‌رود. صفحه نمایش این دستگاه از بازی و تماشای فیلم گرفته تا هر استفاده دیگری که داشته باشید می‌تواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند.

این دستگاه به یک باتری ۴۳۵۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده است که می‌تواند در استفاده معمولی حدود ۲ روز و در استفاده‌های سنگین (نظیر بازی‌های گرافیکی و سنگین) تا حدود ۸ الی ۹ ساعت شارژدهی داشته باشد.

با وجود این که در آیفون ۱۳ پرو مکس از همان سه لنز ۱۲ مگاپیکسلینسل پیشین آن استفاده شده است اما به لطف برخورداری از سخت افزار بسیار قدرتمند و پیشرفت‌های نرم ‌افزاری که اپل در سال‌های اخیر شاهد آن‌ها بوده است، عملکرد این دوبین‌ها تا حد چشمگیری افزایش داشته است. در حقیقت می‌توان گفت دوربین‌های این گوشی هیچ کاستی نداشته و آیفون ن۱۳ پرو مکس یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند از نظر دوربین به شمار می‌رود.

این دستکاه نیز مانند مدل ۱۳ پرو به یک تراشه A15 اپل در کنار ۶ گیگابایت رم مجهز شده است که می‌تواند به سادگی تمام برنامه‌های سنگین و بازی های گرافیکی را بسیار روان و بدون هیچ گونه مشکلی اجرا کند. این گوشی از بسیاری از گوشی‌های گیمینگ نیز عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش گذاشته و می‌تواند انتظارات کاربران علاقمند به گیم را نیز به خوبی برطرف کند.

خرید اینترنتی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس 

آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳ پرو

طراحی آیفون ۱۳ پرو دقیقا مانند نسخه قبلی آن، یعنی ۱۲ پرو بوده و مانند آیفون ۱۳ تنها به دلیل برخورداری از باتری قدرتمندتر کمی سنگین‌تر و قطورتر شده است.

در پنل جلویی آیفون ۱۳ پرو شاهد یک صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED با نرخ نوسازی فوق‌العاده ۱۲۰ هرتز هستیم که قادر است تصاویر را با جزئیات بسیار بالایی نمایش دهد و یک انتخاب بسیار مناسب برای تماشای فیلم و سریال محسوب می‌شود.

بهره‌مندی این گوشی از تراشه A15 به همرا ۶ گیگابایت رم باعث شده است تا شاهد عملکرد بی‌نظیری در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین باشیم و بتوانید هر برنامه‌ای را به سادگی هرچه تمام‌تر اجرا کنید.
این گوشی به سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید‌، اولتراواید و نله فوتو مجهز شده است و که تجربه عکاسی متفاوت و بی‌نظیری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از دوربین‌های کاملا مشابهی بهره می‌برند و در این بخش تقریبا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

خرید اینترنتی گوشی آیفون ۱۳ پرو 

سوالات متداول

بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون تومان کدام است؟

یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های بازار که توسط سامسونگ تولید شده است و با وجود قیمت پایینی که دارد قادر است با گوشی‌های گران قیمت‌تری همچون A13 رقابت کند، گلکسی A04 نام دارد.شیائومی نیز در بازه قیمتی ۴ میلیون تومان دستگاه ردمی A10 را ارائه کرده است

بهترین گوشی موبایل تا 15 میلیون تومان کدام است؟

گوشی گلکسی A54 سامسونگ بهترین گوشی موبایل در رنج 15 میلیون تومان است. در این رنج قیمتی گوشی ای 34 سامسونگ بهترین مدل برای جایگزینی ای 54 به شمار می‌آید.

بهترین گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

در این بازه قیمتی، گوشی شیائومی 12 و اس 21 اف ای بهترین گزینه ممکن هستند.

بهترین گوشی موبایل پرچمدار اندرویدی کدام است؟

در حال حاضر می‌توان جایگاه بهترین دستگاه پرچمدار اندرویدی بازار را متعلق به گلکسی S23 اولترا در نظر گرفت. گلکسی S23 اولترا با بهره‌مندی از بهترین تراشه حال حاضر بازار اندروید، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (بهبود یافته برای سری S23)، قلم S Pen، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و لنز دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند تمامی انتظارات شما از یک دستگاه پرچمدار و چیزی فراتر از آن را برآورده کند.

بهترین گوشی موبایل بدون در نظر گرفتن بودجه کدام است؟

در صورتی که بودجه خرید چندان برایتان مطرح نباشد، می‌توانید آخرین مدل از سری آیفون ۱۳، یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس را تهیه کنید. آیفون ۱۳ پرو مکس با بهره‌مندی از تراشه A15 و سخت افزار به روز و بهینه قادر است تجربه کاربری بسیار متفاوتی را برای شما رقم بزند.

فرانک محبتی

کارشناس نرم افزار. علاقمند به برنامه نویسی، سئو، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ و کلا دنیای تکنولوژی :) سرگرمی هام هم هر وقتی که پیدا کنم فیلم و سریال و گاهاً هم کتاب D:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا