اپلاخبار فناوری

اپل واچ سری 8 به طور رسمی توسط اپل معرفی شد

نسل بعدی اپل واچ یعنی اپل واچ سری 8 اولین چیزی بود که در رویداد 16 شهریور توسط تیم کوک معرفی شد. به گفته تیم کوک اپل واچ سری ۸ همیشه برای کمک به شما آماده است. اپل واچ سری ۸ به شما کمک می‌کند تا در طول روز فعال بمانید و به طور مداوم سلامت بدنی شما را تحت نظر خواهد داشت. اپل هم‌چنین تاکید زیادی بر حفظ حریم خصوصی اطلاعات سلامتی شما دارد.

اگر خود شما این اطلاعات را با کسی به اشتراک نگذارید اپل به طور کامل این اطلاعات را حفظ کرده و راهی برای رمزنگاری آن ها وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم به اطلاعاتی که اپل در رویداد Far Out از اپل واچ سری 8 خود از آن‌ها پرده برداشته است بپردازیم. با ما همراه باشید.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=”100%”]

فهرست مطالب

سنسور حرارتی اپل واچ سری 8

ویژگی‌های ایمنی

رنگ بندی

قیمت اپل واچ 8

[/box]

سنسور حرارتی اپل واچ سری 8

سنسور حرارتی اپل واچ سری 8 قادر است تا چرخه عادات ماهانه بانوان را ردیابی کند و امکان نظارت بر زمان کناسب برای بارداری در بانوان را نیز فراهم می‌کند.

اپل واچ 8

تا کنون خلاصه ای ویژگی های اولیه اپل واچ سری 8 که در رویداد Far Out اپل به آن ها اشاره شد شامل کنترل خواب، کنترل تناسب اندام، نظارت بر میزان اکسیژن خون و غیره می‌شود.

بیشتر بخوانید

ویژگی‌های ایمنی اپل واچ سری 8

پس از سنسور حرارتی اپل واچ نوبت به معرفی ویژگی های ایمنی نظیر ویژگی تشخیص سقوط می‌رسد که در نسل های قبلی نیز شاهد آن ها بودیم. اپل واچ قصد دارد تا قابلیت تشخیص تصادفات رانندگی را نیز به سری 8 خود اضافه کند. این قابلیت به اپل واچ این امکان را می دهد تا اگر در یک تصادف شدید رانندگی باشید شما را به خدمات اضطراری وصل کند و درخواست کمک کند.

تشخیص تصادف در اپل واچ

علاوه بر این ویژگی Crash Detection موقعیت مکانی شما را نیز به اشتراک می گذارد و به مخاطبین اضطراری شما در مورد شرایطی که در آن قرار دارید اطلاع می دهد.

تشخیص تصادفات رانندگی با اپل واچ

ویژگی Crash Detection بر چهار نوع تصادف تمرکز دارد – تصادف جلوی ماشین، تصادف از طرفین، تصادف بخش عقبی ماشین و واژگون شدن. این دستگاه مانند ژیروسکوپ به سنسورهای مختلف ضربه می زند تا تشخیص دهد که آیا در یک تصادف هستید یا خیر. این قابلیت در خودروهای سواری، SUV و وانت کار می کند.

اپل واچ همچنین می‌تواند هنگام سفر به خارج از کشور از طریق رومینگ بین‌المللی اتصال خود را حفظ کند که این ویژگی از اپل واچ سری 5 به بعد در دسترس است.

اپل واچ سری 8 از یک حالت کم مصرف نیز برخوردار خواهد بود که می تواند عمر باتری ساعت را با شارژ کامل تا 36 ساعت افزایش دهد که اساسا عمر باتری را دو برابر می‌کند.

هم چنین این قابلیت پس از ارتقا به watchOS9 روی اپل واچ سری 4 به بعد کار خواهد کرد.

رنگ بندی اپل واچ 8

نام گذاری رنگ های اپل واچ سری 8 شامل Midnight, Starlight, Silver, Project Red می‌شود که می‌توانید هر یک از آن‌ها را در عکس مشاهده کنید. هم‌چنین بندهای زیادی نیز برای این ساعت هوشمند وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن‌ها نمی‌پردازیم.

شما می توانید اپل واچ 8 را از امروز سفارش دهید. هم چنین از تاریخ 16 سپتامبر نیز به فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

قیمت اپل واچ 8

قیمت اپل واچ 8

قیمت اپل واچ 8 از 399 دلار برای نسخه GPS شروع می شود و نسخه تلفن همراه آن نیز 499 دلار قیمت دارد. با خرید این ساعت هوشمند، 3 ماه اشتراک Apple Fitness Plus، سرویس تناسب اندام اشتراکی ارائه شده توسط اپل را نیز دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید

فرانک محبتی

کارشناس نرم افزار. علاقمند به برنامه نویسی، سئو، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ و کلا دنیای تکنولوژی :) سرگرمی هام هم هر وقتی که پیدا کنم فیلم و سریال و گاهاً هم کتاب D:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا